Ilmaista mainostilaa tarakalla

05.10.2011 - 15:07 Heidi Salminen

Tamperelaiset yrittäjät ovat alkaneet hyödyntää polkupyöriä markkinoinnissa. Kekseliäs toteutus ilahduttaa kuluttajaa ja erottuu lappumainosten roskamerestä.

Helsingissä flyereiden kiinnittäminen kulkuneuvoihin ei ole uutta.

– Se on perinteinen mainonnan tapa, jota on hyödynnetty enemmän autojen tuulilaseissa, kertoo professori Jaakko Aspara Aalto-yliopistosta.

Flyereilla pienyrittäjä saa edullisesti nimensä näkyviin.

–  Viestin on oltava ajankohtainen ollakseen tehokas. Mainos voidaan kokea positiiviseksi ja hauskaksi jutuksi, jos siihen liittyy jokin kekseliäs kikka, kuten esimerkiksi polkupyörän satulansuojus.

||

Lisää kommentti

Tämän kentän sisältö pidetään yksityisenä eikä sitä näytetä julkisesti.
CAPTCHA
Tämä kysymys esitetään, jotta lomakkeen automatisoitu käyttö voitaisiin estää.
Kuva CAPTCHA
Kirjoita kuvassa näkyvät merkit.